Facebook Twitter Ask fm Instagram

Runningman Lover
About Links Stuff Diary

Jul 18, 2012 | 5:51 AM | 0 Element(s)
Assalamualaikum w.b.t :)



Saya Nur Iffah Zayanah ingin mengatakan bahawa 19/7/1998 birthday Hazlisya Asra Binti Abdul Rahim!
Awak Kena Tahu , Saya Sayang dia walau apa pun berlaku . Pernah sekali sampai sebulan kami tak tegur kerana seorang Lelaki. But now Alhamdulillah :') Awak Kena Tahu setiap Pertemuan pasti ada Perpisahan. Percaya atau tidak , itu terpulang lah. Awak Kena Tahu , saya kenal dengan dia melalui Facebook . Kami tak pernah gaduh . Aku tak pernah bertegur sapa dengan dia kat Facebook. Aku tak kenal dia . Then baru lah aku tahu yang dia sama sekolah dengan aku. Aku banyak bersabar dengan dia dulu. Aku banyak bersabar sebab dia kuat merajuk. Merajuk dia berbulanbulan. Susah nak pujuk dia. Sampai aku naik malas nak layan dia macam taknak layan.  Dia cantik . Awak takboleh nak Ejek dia . Dia kawan saya. Cuba awak berada di tempat dia . Pasti awak kecil hati kan ? Berhenti lah mengEjek orang wahai Manusia :) Awak Tahu , dalam berapa minggu ni , dia berubah k . Dia macam taknak layan kami. Dia ignore kami. Dia lebihkan Jason Lee dia. Awak! Kalau awak dah takda hubungan apaapa lagi dengan dia *Kalau k , jangan cari saya , Hana , Haziyah , Nurul , Adibah dan yang lain okay ? :* Bukan apa. Awak sangat berubah . Takpa awak . Birthday awak pun lagi berapa Jam je lagi , Happy k selalu ? :* Jangan Nakal :)

Nah untuk Awak :* Heee bye~



Welcome


Hai! Iffah is here. Follow maybe? :)
Tagboard


Credits

Template by : YupDiela
Others : A C E