Facebook Twitter Ask fm Instagram

Runningman Lover
About Links Stuff Diary

Nov 29, 2012 | 8:05 AM | 0 Element(s)
Assalamualaikum ,
Yes , I'm sick of crying. No i'm not giving up but you .. Duh i'm tired actually. Don't you love me anymore? :/ 10/8/2012 - 29/11/2012 . We end here. Yah. You make me giving up on you . Weh , penat tahu tak gaduh dengan awak ? Penat tahu. Asalkan gaduh je tegur perempuan lain kemain mesra -_- Gila. Ingat aku tak jealous ? Aaaaaaaaaaa. Aku penat weh. Ingat aku suka ke gaduhgaduh ni ? Aku penat. Tahu tak setiap kali gaduh aku nak tegur kau , cuma aku ego -_- Aku rindu kau weh . Aku tak suka gaduh dengan kau. Dah lah weh . Hubungan kita berhenti sini je. Cari perempuan yang elok sikit. Jangan nak dengan semua perempuan kau nak bersayang weh. Nanti kau dianggap playboy pula. Aku taktahu sbb aku banyak dengar cerita pasal kau. Cuma aku diam je :o Hehe ok lah Muhammad Izlan bin sulaiman. Terima kasih sudi hadir dalam iffa yang annoying gila babi ni. Terima kasih sudi bergaduh setiap hari xD Terima kasih sudah sayang iffa. Terima kasih. Bye

Sincerely , 
Nur Iffah Zayanah a.k.a N.I.Z :*





Welcome


Hai! Iffah is here. Follow maybe? :)
Tagboard


Credits

Template by : YupDiela
Others : A C E