Facebook Twitter Ask fm Instagram

Runningman Lover
About Links Stuff Diary

Dec 27, 2012 | 11:35 PM | 0 Element(s)
Assalamualaikum jejaka , gadis.

Selamat tinggal ? Yup. Selamat tinggal 2012. Selamat datang 2013. Bye 2012 , You made me cry a lot , you make me heartbroken. You make me fall in love many time. You make me and my friends fighting. You're  cruel but I will never forget you. Say hi to 2013. Say hi to PMR. Say hi to me (Last candidate) I'm so scared. Yes so scared. But yeah kita kena ambil juga kan ? :) Redha itu ikhlas. Pasrah itu menyerah.
Its time to me to move on. Forget the past. Come on iffah  , you can do it. Don't be a lazy girl. Study hard. Study more , learn more :)

Tahun ni tahun yang paling sucks bak kata orang. Tapi memang sucks pun. Dalam banyak-banyak tahun , tahun ni paling banyak buat aku sakit. Tahun ni paling banyak aku keluarkan air mata. Tapi sekarang air mata dah kering. Tahun ni tahun paling mencabar. Banyak sangat dugaan menimpa kat aku :') Serious tak kuat. Tapi aku hanya mampu doa dan senyum je. Itulah ubat aku. Aku tak mampu berbuat apa. Semua yang aku lalui , semuanya pahit. Yang manis sikit je. Hm. Aku tak suka happy sangat , sebab aku tahu pasti ada perkara buruk akan berlaku pada aku. Kalau aku ketawa banyakbanyak , mesti pada akhirnya air mata aku akan keluar. Yup thats me.

Tuptup , rabu nanti sekolah kan ? Sekejap je. Aku pun dah masuk sesi pagi. Hm. Sediakah aku masuk ? Yup aku sedia. Sudi ke aku tengok muka manusia yang benci aku ? Yup aku sudi. Nak buat camna kan. Sesi pagi sama pula tu. Pergi mana pun nampak muka sama je. Larikan diri camna pun , kau tetap kat malaysia.

Aku harap 2013 takda benda buruk yang berlaku mcm tahun 2012 ni. Yup. Aku dah ambil semua tu sebagai pengajaran untuk hidup aku. Cukuplah. Tahun depan pmr . Taknak lah bagi aku stress. Aku taknak jatuh sakit lagi. Aku taknak :'( Aku tak suka. Aku  tak suka kena bebel suruh makan ubat. Aku tak suka orang paksa.  Sebabtu aku taknak stress.

Come on iffah , forget the sucks people. They're jealous with you. They doesn't have a pretty manners. Just behave yourself and act like nothing happens. You're strong iffa , forget all the bitch.
Forget the past ? Yup I already forget the past and the people who get my heart. No i don't hate them. I just love them for no reason. Well. Hm
Hai haters , if you have a problem with me  , then talk to me. Don't talk to your friend. Get it huh ?
Ok. Now i've one more story. Ok. Yup. Tweet , facebook, gambar happy kan ? kan ? kan ? Yup. Smiling outside. Dying inside. Yup . Tipulah lepas break tak sedih. Tipulah kan. Cuma.. aku tak tunjuk kesedihan aku. Aku tak macam orang lain. Aku lebih kuat dari dulu. Orang yang banyak buat aku menangis ni  , aku memang menjadi lebih kuat. Aku tak berubah. Cuma orang je berubah kan aku. Aku still the old Iffa's. Aku happy orangnya, aku sporting orangnya. Tapi bila orang dah buka mulut , story a bad things bout me. Dari situ. Aku diam. Aku malas nak gaduh. Yup. They don't know me. Cuma dorang hanya tengok keburukkan aku je. Buruk dimata manusia, tak buruk dimata Allah s.w.t kan ? :) So chill baby chill. Apa yang berlaku pasti ada hikmahnya. What goes around is comes around baby. You will deserve that someday :)
Dari hati yang ikhlas, aku maafkan semua orang yang benci aku. Yang hina aku. Yang fitnah aku. Yang story a bad things pasal aku. Yup. Aku maafkan :) Aku takkan lupa jasa korang yang agak tak baik tu sayang.

AKU HARAP 2013 BANYAK BAGI KENANGAN MANIS UNTUK AKU INGAT HINGGA NAFAS TERAKHIR AKU.. HINGGA NAFAS TERAKHIR AKU.. NAFAS TERAKHIR AKU.



Welcome


Hai! Iffah is here. Follow maybe? :)
Tagboard


Credits

Template by : YupDiela
Others : A C E