Facebook Twitter Ask fm Instagram

Runningman Lover
About Links Stuff Diary

Jul 29, 2013 | 8:01 AM | 0 Element(s)
Assalamualaikum,

Nampak tak gambar kat atas ni? Fathullah / Kasim Selamat. Dia dah pergi. Percaya ke aku? Tak aku tak percaya mula2. Aku tak faham apa kawan aku cuba bagitahu. Bila aku faham aku menangis. Aku tak sangka cepat sangat dia pergi. Aku orang terakhir tahu. Ya Allah :'(
Kau dah pun nyusul ibu kau kat sana. Itu kau nak kan? Itu kau selalu doa kan? Kau rindu mak kau bila mak kau dah takda. Kau ada upload satu gambar kat fb, caption "Berbuka puasa tanpa mak" Sedihnya aku sebaknya aku baca kasim. Mak kau pergi lepas berapa bulan kau pula nyusul. Aku redha weh :') Itu kau nak. Aku takdapat buat apa. Kasim, Iffah rindu kasim. Iffah rindu nak dengar suara sakit kasim. Iffah rindu nak banyak tanya soalan kat kasim. Iffah rindu kasim panggil iffah busuk. Kasim, kenapa pergi tanpa beritahu iffah kasim? Iffah sayang kasim tahu tak? Kasim ingat tak kasim selalu cakap pasal bell? Ingat tak? Kasim, kalau dapat putarkan masa, Iffah nak putarkan. Tapi iffah bukan sesiapa.
Kasim, kata nak datang sini? Kata kita nak jumpa? Iffah setiap hari ingat kasim. Iffah tak sangka dan tak percaya. Bila iffah stalk, kasim dah pergi :')
Setiap kali iffah stalk kasim, iffah baca im balik. Iffah tak leh berhenti nangis. Doa je lah mampu.
Rindu sangat hanya Allah s.w.t je tahu.
Ye kasim, aku sayang kau. Kau pergi dulu dari aku. Kata nak pergi sunway lagoon sama2? Kata nak jumpa? Takpa lah kasim, kita takda rezeki nak jumpa. Iffah jumpa kasim kat sana lah :')
Haritu aku mimpi kau kasim. Itu first dan last. Aku ada bagitahu kau, and kau macam "Biar betul? ._. Takkan jodoh?" Hahaahaha. Kau dah ada bidadari kat sana :') Ada dua.
Aku cuba tahan air mata, hakikatnya aku takdapat tahan. Minta maaf kasim. Aku takda niat. Ia keluar dari mata dengan hati yang pedih.
Ramai yang tinggalkan aku, kelmarin kau pulak tinggalkan aku :( Ya Allah. Kenapa? :( Dugaan apakah yang kau beri pada aku ya Allah? Kau kuatkan lah hati aku yang lemah ni.



"Ehh perasannya" Aku tipu haritu kasim. Aku rindu kau. Aku tak dapat bagitahu. Aku segan. Aku rindu kau sangat-sangat. Aku rindu kau setiap saat minute jam hari minggu bulan dan selamanya.
Kawan2 aku suruh aku doa untuk kau. Ye aku doakan. Haritu, kawan aku ada bawa surat khabar yang dia gunting. Jadi aku tengok, aku tak dapat tahan air mata. Jadi aku nangis depan ramai orang. Malunya aku. Haritu, kau tak sempat ambik trial pmr :( Kau rindu masakan ibu kau. Kau berubah time tu. Kau minta maaf pada ahli keluarga kau. Kau minta maaf pada warga fb sebelum kau accident. Ya Allah *tahan nangis*

Aku rindu kau kasim.
Aku taktahu macam mana nak cakap. Aku hanya mampu doa.
Aku minta maaf kalau air mata aku mengalir. Setiap kali stalk kau, aku rindu kau, suara kau.
Tak sangka kan. Ni bukan rezeki kita.
Iffah akan ingat kasim sampai bila'bila. Kasim tunggu kami semua jugak ye :((

He said to my bestfriend dan dan kau pergi buat selama-lamanya....... :'(

AL-FATIHAH.



Welcome


Hai! Iffah is here. Follow maybe? :)
Tagboard


Credits

Template by : YupDiela
Others : A C E