Facebook Twitter Ask fm Instagram

Runningman Lover
About Links Stuff Diary

Nov 17, 2013 | 8:38 AM | 0 Element(s)

 Dear someone, 
read carefully and understand what I'm trying to tell to you.
Lets go back to the beginning, your smiles, the way you called my name. I wish one day you can do it like that again and again.



I try not to miss you. I try not to think of you, but in the fact, i can't. 





Please don't leave me, please don't go. :( I'm begging you. You know what, people around me always leaves me. And now you want to leave me. 
Gua tahu setiap pertemuan pasti ada perpisahan. Gua redha je. Tapi bagi lah gua tengok muka lu dulu sebelum lu nak tinggalkan gua. Gua akan merindui lu. Gua ego je, gua taknak bagi tahu lu gua akan rindu lu bila lu blah nanti. Gua segan. Gua kekadang bukan jenis semua nak bagitahu, gua pun ada segan dia. Bro, gua akan rindu senyuman handsome lu! Gua bangga beb dapat buat kawan2 gua jealous :3 Lu jaga diri baik2. Lu kata lu tak datang sini lagi dah bila lu dah pindah. Gua sedih lah. Tapi sedih sikit lah. Gua yakin suatu hari nanti kita akan bertemu semula! Ceyh ceyh macam cerita dalam novel pulok dah :p Hehehehehehe.
ASSALAMUALAIKUM.









Welcome


Hai! Iffah is here. Follow maybe? :)
Tagboard


Credits

Template by : YupDiela
Others : A C E